fbpx
Sokunk emésztésének, anyagcseréjének nem igazán jótékony a tejtermék, ezért sok finomságról le kell mondanunk, mint például a KÖRÖZÖTT.

Vagy mégse?

Itt egy remek alternatíva. Próbáld ki és szeretni fogod.

Elkészítés

A kölest kétszeres mennyiségű sós vízben puhára pároljuk, és hagyjuk kihűlni. Közben összekeverjük a kevés krémes, szobahőmérsékletű kókuszzsírt, kókusztejszínt, pici mustárt, pirospaprikát, köménymagot, majd apróra kockázott lilahagymát. Majd összekeverjük a kihűlt kölessel. Tálaláskor apróra vágott hagymát és petrezselyemzöldet szórunk a tetejére.

Kenyér helyett vastagabb, sült édesburgonya szeletekkel, madársalátával és fürtös paradicsommal tálaltam.

A meghámozott és ujjnyi vastag szeletre vágott édesburgonyát 3-4x süsd meg a kenyérpirítóban!

Ha mégis kényérfélét szeretsz enni, akkor inkább kovászos kenyérből készült pirítóst ajánlok mellé, vagy pur-pur kenyeret. Én általában barna rizspuffancsot fogyasztok.

Share This