fbpx

A FIATALSÁG FORRÁSA MINDÖSSZE NAPI 15 PERC ALATT

Az elmúlt egy év alatt éveket öregedtem, legalábbis így érzem…. és mint tudjuk „annyi éves vagy, ahány évesnek érzed magad!”

Itt a tavasz, úgyhogy elhatároztam, hogy visszafiatalodom és nem hagyom magam sodortatni a negatív eseményekkel!

A jóga eddig nem állt hozzám nagyon közel, de most találkoztam ezzel a fiatalító gyakorlatsorral, ami ráadásul rendkívül könnyel elsajátítható minden életkorban.

Már az első gyakorlat után éreztem, hogy jótékony hatású lehet, és talán sikerülni fog naponta reggel és este elvégezni ezeket, hiszen mindössze maximum 15 perc, ha eljutok majd haladó szinte a sorozatszámban.

Mi is az az öt tibeti jóga?

A FIATALSÁG FORRÁSA – mondják tapasztalt tibeti jógi bölcsek.

5 különböző jógagyakorlatból álló feladatsor, amelyet meghatározott sorrendben, meghatározott ismétlésszámban kell végezni.  A feladatok rendkívül egyszerűek, biztonságosak és bárki által könnyen és gyorsan elsajátíthatók. Az ősi tibeti gyökerű jógagyakorlatok átmozgatják a testet, nyújtanak és relaxálnak egyszerre. Nagy előnye, hogy a saját tűrőképességedhez, edzettségi szintedhez igazíthatod és nem igényel naponta 15 percnél több időráfordítást.

Hogyan végezzük az öt tibeti jóga gyakorlatait?

Az öt tibeti jóga eredményességének kulcsa a rendszeresség és a fokozatosság. Az öt különböző gyakorlatot kezdetben 3-3x kell ismételni, majd hetente 2-vel növelve kell végezni. Így pontosan 10 hét alatt érhető el a 21-21x-es ismétlésszám. A gyakorlatokat akár naponta kétszer, reggel és este is el lehet végezni. Én ezt választom, ami azért is praktikus, mert ha bármi miatt elmarad az egyik, akkor is biztosan egyszer el kell végezni.

Mivel a gyakorlatokban energetizáló hatásuk is van, ezért a legjobb reggel végezni őket. Ismered a Málnárium slogenjét: „Váljon szokásoddá a  rendszeres edzés!”

Milyen pozitív hatásai vannak az öt tibeti jógának?

Az öt tibeti jóga gyakorlatsor hatása már néhány nap után érezhető. Én sokkal kiegyensúlyozottabbnak érzem magam, ha végzem a gyakorlatokat, energikusabb vagyok, kevésbé fáradok el, türelmesebb vagyok és a napi feladataimra is jobban tudok koncentrálni.

Az öt tibeti jóga “gyógyító hatásának” a kulcsa a csakrák harmonizálása, amely segít lendületben tartani az energiakerekeket és beindítja a test öngyógyító folyamatait.

A tapasztalatok szerint az öt tibeti jóga gyakorlatok pozitív hatásai az alábbiak lehetnek:

  • hozzájárul a depresszió enyhítéséhez,
  • javítja a közérzetet,
  • elmulasztja az állandó fáradtságot,
  • megszünteti az ízületi fájdalmakat,
  • enyhíti a légzőszervi problémákat,
  • javítja a pajzsmirigy működését,
  • fogyasztó hatású,
  • feszesíti az izomzatot,
  • megszünteti a narancsbőrt,
  • kisimítja a ráncokat,
  • fiatalítja a pajzsmirigy, a mellékvese, a vese, az emésztőrendszer szerveit,
  • javítja a nemi szervek és a mirigyek működését,
  • serkenti a vér- és nyirokrendszer működését,
  • stimulálja az immunrendszert,
  • tisztítja az arc- és orrüregeket,
  • javítja a belek és az emésztés működését.

 

 

 

Share This