fbpx
  • Úgy érzed, hogy nem tudsz ellenállni a pékségből kiáradó csábító illatoknak?
  • Főleg délután, estefelé tör rád a csoki vagy egyéb édesség iránti vágy?
  • Megmagyarázhatatlan hangulat ingadozásaid vannak?

Valószínűleg instabil a vércukor szinted, mivel az agyad pánikba esik, amikor lecsökken a vércukor szinted.

Tudtad, hogy az agyunk használja fel a szénhidrát bevitelünk több mint a felét? Ahhoz viszont, hogy az agy sejtjeibe az inzulin segítségével elegendő cukor (Glükóz) kerüljön, KRÓM-ra van szükségünk.

Krómhiány esetén ugyanis a következő ördögi kör jön létre a szervezetünkben; amikor az agy azt érzékeli, hogy kevés energiát kap, vagyis nincs elegendő cukor a sejtekben, nincs elég „üzemanyag” számára az egészséges FITT működéshez, gondolkodáshoz, irányításhoz, időről időre „rövidzárlat” keletkezik ebbe. Ekkor érzed magad fáradtnak, kimerültnek. Ilyenkor a „ragadozó agyunk” átveszi az irányítást és beindítja az elsődleges ösztönöket. Az akaraterőnk elgyengül és elkezdünk csoki után kutakodni a fiókokban. Hamm, bekapjuk és valóban azonnal jobban is érezzük magunkat, a vércukorszint megemelkedik, az inzulin dolgozni kezd. De sajnos a gyorsan felszívódó finomság hatására gyorsan le is csökken a vércukorszint és elindul a fent nevezett ördögi kör, jöhet a következő csoki kocka és a következő, meg a következő is…. Ez az inzulin ingadozás óriási terhet ró a hasnyálmirigyünkre és az egész anyagcserénkre. Egy idő után a hasnyálmirigy elfárad és az inzulin egyre kevésbé képes az energiát a sejtekbe juttatni. Ezzel párhuzamosan a felesleges kalóriák a véráramba kerülnek és zsír formájában lerakódnak.

Hogyan szabadulhatsz meg az ördögi körtől, azaz az édesség utáni vágytól?

Úgy, hogy stabilizálod a vércukor szintedet KRÓM bevitellel, mert a króm segít kontrollálni a vércukor szintet és ez által a testsúlyt, miközben csökkenti a koleszterin szintet és az érelmeszesedés kockázatát is.

Gyakran hallom, hogy „könnyű azt mondani, hogy ne egyek édességet, egyéb finomított szénhidrátot, de betartani nagyon nehéz.”

Ez a „KRÓM mankó” segíteni fog abban, hogy az akaraterőd kerüljön előtérbe és fokozatosan alkalmazni tudd a már számodra jól ismeret anyagcsere típusod szerinti „használati utasításod”. Ha ennek hatására a sejtjeidbe elegendő energia jut és stabilan meg is marad, nem lesz szükséged a doppingoló édességre, ami csak időlegesen emeli a hangulatodat, és ráadásul minden esetben lelkiismeretfurdalást is érzel azért, hogy nem tudtál ellenállni a kísértésnek.

Honnan tudhatod, hogy mennyi krómra van szükséged?

Minél több édességet fogyasztottál eddig, annál valószínűbb, hogy a szervezeted KRÓM szintje jelentősen csökkent.

  • Hivatalos ajánlás (NRV) és az optimális napi bevitel (ODI) között lényeges mennyiségi különbség van.
  • Hivatalos ajánlás: 40ug/nap
  • Optimális ajánlás: 200 ug/nap

Milyen természetes táplálékok tartalmaznak KRÓM-ot?

Eszel-e ezekből eleget?

Brokkoli, teljes kiőrlésű kenyerek és gabonafélék, sovány húsok, sajt, gomba, zabpehely, aszalt szilva, dió, spárga, sörélesztő.

Elegendő-e az élelmiszerekkel bevitt króm mennyiség a szervezet számára?

Tekintettel arra, hogy az európai ember egyre több édességet és finomított szénhidrátot fogyaszt a 20. század eleje óta, így a hivatalos álláspont szerint az étkezéssel elfogyasztott króm mennyisége általában nem elegendő, különösen azok számára, akik édesség függők lettek és jelentősen fogyni szeretnének.

Sokféle króm étrendkiegészítő készítmény van a piacon, de honnan tudhatod, hogy melyik a leghatékonyabb?

Azok a jó minőségű KRÓM készítmények, amelyek szerves króm élesztőt tartalmaznak, ami a KRÓM-ot ugyanabban a formában tartalmazza, mint ahogy az élelmiszerekben is megtalálható.

Ilyen termék a Pharma Nord Bio-Króm étrendkiegészítő terméke. Málnárium tagok részére a gyógyszertári árhoz képest kedvezményes megváráslást biztosítunk. Keress meg: malnarium@malnarium.hu

Share This